17 Şubat 2018 Cumartesi

MAYBELLINE Great Lash Maskara



      Bir kadının en önemli makyaj malzemelerinden biridir maskara, olmazsa olmazıdır...Kirpiklere yapılan küçük bir dokunuş yeterlidir bazen.
      Bir maskarada aradığınız özellikler neler mesela?Uzunluk versin, hacim versin, akmasın, kokmasın, amannn bulaşmasın, suya dayanıklı mı olsun, topaklanmasın, kirpikleri birbirine yapıştırmasın, dökülme yapmasın, kolay temizlensin vs. vs. vs.....Hepsini birarada bulmak elbette mümkün değil. Yani mümkünse bile ben aradığım birkaç özelliğin birarada bulunduğu maskarayı henüz keşfedebilmiş değilim.
     Aslında sadece maskara üzerine uuuupuzuuun bir yazı yazabileceğimi farkettim şu an :))
     Neyse lafı çok uzatmadan asıl konuya giriş yapmak istiyorum.
     Bildiğiniz gibi birçok marka ürünleri ne yazıkki ülkemize çok geç giriş yapıyor. Birçok ürünü yabancı blogger ya da youtuberlarda görüp merak ediyor, gelse de hemen alsak diyoruz.
 
     Geçtiğimiz günlerde birçoğumuzun sırf meraktan gidip aldığı, Maybelline Great Lash Mascara'sını birde ben yorumlayayım dedim.
 
      Yurt dışında epeyce övülen, reklamlarından dolayı ilgimi çeken birde fırçasından dolayı merak ettiğim bu maskarayı bende gidip aldım.
 
     Öncelikle çok ıslak diyebileceğim bir yapısı yok (bu benim sevdiğim bir özellik), kıl yapıdaki fırçası bana biraz sert geldi. Ayrıca anladımki bu tip fırçalardan uzak durmalıyım çünkü benim istediğim formu bu maskarayla yakalayamadım.
 
     Pek de uzunluk kattığı söylenemez, kirpikleri ayırması fena değil gibi, verdiği hacim bana yeterli gelmedi. Günlük kullanabileceğim sıradan bir maskaradan bi farkı yok. Ayrıca söylemem gerekiyorki gün içerisinde akma, bulaşma, dökülme yapmadı. Çift fazlı bir göz makyaj temizleyicisi ile kolayca çıkıyor.
 
     Sizin kirpikleriniz uzun, kıvrık ve doğal bir dolgunluğu varsa o zaman beğenebileceğiniz bir maskara olabilir, istediğiniz dramatik görünüme kavuşabilirsiniz.
     Özetle diyeceğim o ki; hiç de abartıldığı gibi bir maskara değil....
     Ne yalan söyleyeyim içeriğindeki paraben ve türevlerinin çokluğunu görünce aldığıma pişman oldum kızlar ama karar sizin tabii...
    Aranızda kullananlar varsa yorumlarınızı çok merak ediyorum, benimle paylaşmayı unutmayın..!
 
     Veeee doğru maskarayı bulmak için çıkılan bu yolda (kendim de dahil) herkese başarılar diliyorum...


Sevgiyle ve güzellikle kalın...











2 yorum:

  1. Bende sırf meraktan aldım. Benim içinde günlük kullanılacak bir maskaradan ileri gitmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gibi alıp hüsrana uğrayan çokmuş anlaşılan

      Sil