2 Aralık 2017 Cumartesi

Rival de Loop Aktif Kömür Peeling Jeli

  

    Herkese MERHABA,
    Cilt bakımında yeni bir trendimiz var biliyorsunuz...
    Çok büyük bir ilgi gören Aktif Kömür içerikli ürünlerden biriyle karşınızdayım bugün...
 
    Bildiğiniz gibi aktif kömür daha çok tıp alanında kullanılan bir madde iken şimdilerde cilt temizleme ürünlerinin yeni gözdesi oldu. Aktif kömür, özellikle zehirlenme vakalarında midedeki toksinin atılmasına yardımcı olmasıyla bilinir.
    Ancak, şimdi cilt temizliği yönünde yeni bir akım başlattı diyebiliriz.
    Birçok marka ürün yelpazesine aktif kömür içeren temizleyicileri ekledi. Ben de Rossmann mağazalarında satılan Rival de Loop markasına ait Aktif Kömür Peeling Jeli'ni kullandım ve sizlerle paylaşmak istedim.
 
     Rival de Loop Aktif Kömür Peeling Jeli, cilde zarar vermeden cildi ölü deride tabakasından arındırıp, cildi derinlemesine temizliyor. Cilde ferahlık veriyor, ciltteki pürüzleri yok ediyor. İçerisindeki kayısı ekstratı ve bitkisel gliserinle cilde canlılık kazandırıyor. Ayrıca içeriğindeki pantenol ile cilde mükemmel bir yumuşaklık kazandırıyor.
 
    Haftada iki kez uyguladığım, severek kullandığım bir ürün oldu. Ürün, her cilt tipine uygun. Benim karmadan yağlıya dönük cildimde hiçbir kötü reaksiyon vermedi. Kiiii değişen havaya bağlı olarak cildimde kuruluk problemi yaşadığım zamanlarda da rahatlıkla kullandığım bir ürün oldu.
    Yalnız bir konuya açıklık getirmek istiyorum; bu peeling jeli, gözeneklerimizi temizliyor. pürüzleri, ölü deri tabakasını atıyor, cilde canlılık ve yumuşaklık katıyor. Yani kızlar sadece temizliyor. Gözenekleri temizliyor dediysem de siyah noktalarınızı söküp atıyor demiyorum. Gördüğüm, okuduğum kadarıyla bu üründen öyle bir etki bekleyenler olmuş. Zaten var olan siyah noktalarınızı temizlemiyor, ama açık gözenekleri temizleyerek siyah nokta oluşumunu önlüyor. Bu çok karıştırıldığı için buraya da bi ekleme yapmak istedim.
 
    Ürün, 75 ml olmasına rağmen haftada iki gün kullanımla bana uzunca bir süre yetti. Yeni ürünler denemeyi sevdiğim için tekrar alır mıyım emin değilim ama bana göre uygun fiyatlı güzel bir temizleyici.
 
   Şimdilik hoşça kalın, kendinize güzel bakın...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder