7 Kasım 2017 Salı

zafoni.com ile Keyifli Alışveriş



       Önüm, arkam, sağım, solum alışveriş merkezi ama ben daha çok online alışveriş sevenlerdenim. İnsan bazen alışveriş merkezlerinin, mağazaların kalabalığından uzak, rahat rahat, sakince  alışveriş yapmak istiyor. Bu durumda da online alışveriş siteleri devreye giriyor.
       Bu yazımda sizlere yeni keşfettiğim bir online alışveriş sitesi olan zafoni.com 'dan bahsetmek istiyorum.

    
      zafoni.com kadın giyim, erkek giyim, ayakkabı, çanta, aksesuar, kozmetik ve hatta tesettür kategorilerinde oldukça zengin ürün çeşitliliği ile biz online alışveriş sevenlere hizmet ediyor.
       Son moda kıyafetleri, şık ve kullanışlı çantaları, kaliteli ayakkabıları, hatta zarif abiye elbiselerinizi daha ucuza almak istemez misiniz?
       Dışarıya çıktığınızda benimki gibi zapt etmekte zorluk çektiğiniz 4 yaşında bir çocuğunuz yoksa bile :)) online alışveriş yapmak büyük rahatlık.
       Geçtiğimiz günlerde bu siteden bir alışveriş yaptım. Ne yalan söyleyeyim ben alışveriş yaparken biraz zorlandım. Ürün ve model çeşitliliği bol olunca karar vermek de kolay olmadı çünkü.

       İlk kez alışveriş yaptığım bu siteyi beğendiğimi söyleyebilirim. Seçtiğim ürünlerin kalitesi ve bu kalitedeki ürünlerin oldukça uygun fiyata olması beni fazlasıyla memnun etti. Aldığım ürünler kesinlikle sitede gördüklerimle birebir aynı geldi. Hiçbir sorun yaşamadım. Hele ki aldığım çantanın kalitesine tek kelimeyle bayıldım...

       Malum kış geldi, belki aranızda kışlık alışverişini yapmamış ya da henüz tamamlamamış olanlar vardır diye size oldukça güvenilir ve hesaplı bir online alışveriş sitesi önermek istedim.
       Site oldukça iyi hazırlanmış. Kategoriler arasında geçiş yapmak oldukça kolay. Ürünlerle ilgili açıklamalar, beden ve stok durumları da mevcut.
 
     zafoni.com sitesinden ister kredi kartı, isterseniz kapıda ödeme imkanı ile alışveriş yapmanız mümkün. Elbette kapıda ödeme yöntemini seçtiğinizde ekstra bir ödeme yapmanız gerekiyor. Ayrıca Whatsapp üzerinden sipariş de verebiliyorsunuz. Seçenek çok, tercih size kalmış. En güzel yanı da 50 TL ve üzeri siparişlerinizde kargo ücretsiz.
        Oturduğunuz yerden moda ayağınıza gelsin istiyorsanız hiç vakit kaybetmeden ZAFONİ.COM 'a üye olup, alışveriş yapmaya başlayabilirsiniz.


        Mutlu günler, keyifli alışverişler..












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder